Frogner Kino
Mitt engasjement på Frogner kino startet i mars 2019, et halvt år før åpningen, den 26. oktober 2019. Opprinnelig var det meningen at jeg skulle ha ansvaret for å produsere reklamemateriell som innholdsprodusent, og utvikling av design til nettsidene og SoMe, men oppgavene vokste i takt med at åpningsdatoen nærmet seg, og jeg endte opp med ansvar for alt innhold som programsjef, konseptutvikling av opplevelser og markedsføring.
Arbeidet med markedsføringen inkluderte Idé og utvikling av markedsstrategi og produksjon av alt visuelt materiell fra mars 2019 til desember 2021, til bruk på web, SoMe og visning i kinosal. Her er noen av produksjonene :


De første skrittene mot å bygge kinoens identitet mot publikum, ble tatt med "Mitt første filmminne", en serie med korte mini-portretter av kjente og ukjente personligheter som fortalte om sitt første film- og kinominne. Ideen var å rette oppmerksomheten mot det som skilte vår kino fra andre; selve kino-opplevelsen, og hvilken betydning den har hatt individuelt og kollektivt. De første filmene skulle i tillegg presenterte oss som drev kinoen.


SoMe-kampanje til åpningen av Frogner kino til Instagram og Facebook som besto av tre innlegg. Ideen var å synliggjøre oss som drev kinoen og vår kjærlighet til film, på en upretensiøst og inkluderende måte:

Flytoget «Bli vant til den raskeste veien»

Filmen er produsert for web og SoMe og på skjerm i flytoget. Filmen ble også vist som tv-reklame.
Byrå: Los & Co. Kreatører: Carina Laurhammer og Jan Cato Tangen. Media Agency: MediaCom.
«Bli vant til den raskeste veien» inntok førsteplassen på YouTube Norges kvartalsvise reklamekåring Ads Leaderboard i andre kvartal. Les mer om kåringen i Kampanje.
9:16 Høydeformat til visning på skjerm i flytoget
MATHALLEN
Produksjon av 6 filmer for sosiale medier (Facebook) og visning på skjerm i Mathallen.
Idé utarbeidet på oppdrag og i samarbeid med Mathallen.

Spiselandslaget og matblogger Maj-Britt Aagaard
Kunder: Visit Denmark, Rema1000, Stangekylling, Tesla, m.fler.
Eltefritt Hyttebrød
Oppskriftsfilm på eltefritt brød til SoMe og blogginnlegg.

Matminne - Oppskrifts film på Fynsk brunsviger
Filmen ble laget i forbindelse med lanseringen av kokeboken Kosekokeboka av matblogger Maj-Britt Aagaard på Kagge Forlag.

Økologisk Stangekylling
Tre oppskrifts filmer laget for Maj-Britt Aagaard i samarbeid med Rema1000 og Stange kylling. Filmene ble laget til oppskrifter på Rema1000 sine websider som del av blogginnlegg på Maj-Britt Aagard sin blogg Spiselandslaget.no

Sønder Jylland, Danmark
Reisefilm for SoMe og blogginnlegg
Kunde: Visit Denmark
MENY Hverdagstips og tilbud
Diverse filmer produsert for sosiale medier, digital annonsering og TV-reklame. I tillegg til foto av produkter, kampanjer, oppskrifter til nettside, og reklame boards i butikker.
Byrå: Kitchen




“Passion for Design“
Meny uniformer av designer Christina Ledang.
Kunde: MENY Byrå: MAVERICK

Friluftssykehuset blir til
Kunde: Stiftelsen Friluftsykehuset
